ERP dla handlu
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż – niezależnie od obszaru handlu i dystrybucji – wymaga odpowiedniego zarządzania i planu, który pozwoli sprostać codziennym wyzwaniom. Samo zarządzanie sprzedażą jest dyscypliną biznesową, która skoncentrowana jest na zastosowaniu technik sprzedaży – w możliwie jak najbardziej praktyczny sposób – oraz zarządzaniu operacjami sprzedażowymi danego przedsiębiorstwa. W tym podejściu niezwykle pomocny jest ERP dla handlu (Microsoft Dynamics 365 Business Central), który ma na celu usprawnić i zautomatyzować część pracy zespołu i firmy.
Zarządzanie procesem sprzedaży
Sprzedaż nierzadko wymaga wsparcia w postaci nowoczesnych systemów informatycznych. W tej roli pomocny jest ProbitERP, który dostarcza rozwiązań – w tym narzędzia sprzedaży, raportowania i zarządzania, który powstał z myślą o zarówno dystrybutorach, jak i handlowcach. Wszystko to opiera się na analizach, które umożliwiają sprawne wykorzystywanie danych klientów i strategii segmentacji, które pochodzą od bezpośredniego kontaktu z konsumentem. Elementy te idą w parze z coraz większą świadomością konsumencką, co z kolei wymaga dopasowania strategicznych priorytetów i dostarczania/sprzedawania klientom usługi i produktu, którego oczekują.
Planowanie sprzedaży to złożona strategia, która m.in. ustala cele sprzedażowe (w oparciu o zyski), prognozuje i umożliwia zarządzanie popytu. Docelowo – plan to dokument, który określa zasoby i działania sprzedażowe, które mają pomóc zrealizować postawione wcześniej cele. Dokument ten inspiruje się i podąża za planem marketingowym i biznesplanem, z uwzględnieniem bardziej szczegółowych informacji. W procesie jego tworzenia wykorzystuje się profesjonalny program do zarządzania procesem sprzedaży, który ma za zadanie wspierać zarówno średnie, jak i duże przedsiębiorstwa.




Program do zarządzania procesem sprzedaży
Program do zarządzania procesem sprzedaży to niezwykle uniwersalna i złożona pomoc, która związana jest z licznymi zaletami. Już teraz, Twoje przedsiębiorstwo może zyskać:
-
- Wsparcie w tworzeniu procesów sprzedażowych – z uwzględnieniem obszarów takich jak np. zasoby magazynowe,
- Automatyzację procesu sprzedaży – m.in. poprzez zwiększoną produktywność i optymalizację celów,
- Szeroko pojmowane zarządzanie procesem sprzedaży – z efektywnym podziałem obowiązków i zbieraniem danych, które umożliwiają tworzenie analiz,
- Kontrolowanie efektywności działu sprzedaży,
- Lepszą komunikację wewnątrz przedsiębiorstwa,
- Redukcję błędów i wąskich gardeł, które przyczyniały się do spadku sprzedaży,
- Szybkie i efektywne reagowanie na trendy w branży,
- Tworzenie skutecznych prognoz sprzedażowych (i prognoz związanych z zapasami).
W przypadku pytań oraz w celu uzyskania szczegółowych informacji o tej części usługi – zapraszamy do kontaktu przez formularz kontaktowy.