ERP dla handlu

Strona główna » ERP dla handlu

Zarządzanie sprzedażą

Sprzedaż – niezależnie od obszaru handlu i dystrybucji – wymaga odpowiedniego zarządzania i planu, który pozwoli sprostać codziennym wyzwaniom. Samo zarządzanie sprzedażą jest dyscypliną biznesową, która skoncentrowana jest na zastosowaniu technik sprzedaży – w możliwie jak najbardziej praktyczny sposób – oraz zarządzaniu operacjami sprzedażowymi danego przedsiębiorstwa. W tym podejściu niezwykle pomocny jest ERP dla handlu (Microsoft Dynamics 365 Business Central), który ma na celu usprawnić i zautomatyzować część pracy zespołu i firmy.

Zarządzanie procesem sprzedaży

Sprzedaż nierzadko wymaga wsparcia w postaci nowoczesnych systemów informatycznych. W tej roli pomocny jest ProbitERP, który dostarcza rozwiązań – w tym narzędzia sprzedaży, raportowania i zarządzania, który powstał z myślą o zarówno dystrybutorach, jak i handlowcach. Wszystko to opiera się na analizach, które umożliwiają sprawne wykorzystywanie danych klientów i strategii segmentacji, które pochodzą od bezpośredniego kontaktu z konsumentem. Elementy te idą w parze z coraz większą świadomością konsumencką, co z kolei wymaga dopasowania strategicznych priorytetów i dostarczania/sprzedawania klientom usługi i produktu, którego oczekują. 

Planowanie sprzedaży to złożona strategia, która m.in. ustala cele sprzedażowe (w oparciu o zyski), prognozuje i umożliwia zarządzanie popytu. Docelowo  – plan to dokument, który określa zasoby i działania sprzedażowe, które mają pomóc zrealizować postawione wcześniej cele. Dokument ten inspiruje się i podąża za planem marketingowym i biznesplanem, z uwzględnieniem bardziej szczegółowych informacji.  W procesie jego tworzenia wykorzystuje się profesjonalny program do zarządzania procesem sprzedaży, który ma za zadanie wspierać zarówno średnie, jak i duże przedsiębiorstwa.

erp dla handlu
erp dla handlu

Program do zarządzania procesem sprzedaży

Program do zarządzania procesem sprzedaży to niezwykle uniwersalna i złożona pomoc, która związana jest z licznymi zaletami. Już teraz, Twoje przedsiębiorstwo może zyskać:

    • Wsparcie w tworzeniu procesów sprzedażowych – z uwzględnieniem obszarów takich jak np. zasoby magazynowe, 
    • Automatyzację procesu sprzedaży – m.in. poprzez zwiększoną produktywność i optymalizację celów, 
    • Szeroko pojmowane zarządzanie procesem sprzedaży – z efektywnym podziałem obowiązków i zbieraniem danych, które umożliwiają tworzenie analiz, 
    • Kontrolowanie efektywności działu sprzedaży,
    • Lepszą komunikację wewnątrz przedsiębiorstwa,
    • Redukcję błędów i wąskich gardeł, które przyczyniały się do spadku sprzedaży,
    • Szybkie i efektywne reagowanie na trendy w branży,
    • Tworzenie skutecznych prognoz sprzedażowych (i prognoz związanych z zapasami). 

W przypadku pytań oraz w celu uzyskania szczegółowych informacji o tej części usługi  – zapraszamy do kontaktu przez formularz kontaktowy.