Continia Document Capture
Continia Document Capture
Document Capture to profesjonalne narzędzie, oparte na technologii OCR (Optical Character Recognition – rozpoznawanie tekstu z zeskanowanego dokumentu). Oprogramowanie to jest dodatkiem do Microsoft Dynamics NAV, które pozwala skanować i archiwizować dokumenty w danym przedsiębiorstwie. Docelowo więc narzędzie to wprowadza automatyzację, która nie tylko odciąża zasoby personelu, ale także usprawnia pracę przy fakturach, obniżając przy tym ponoszone koszty.
Skanowanie dokumentów w firmie
Skanowanie dokumentów w firmie – proces ten umożliwia wykonywanie cyfrowej kopii dowolnego zapisu, który istnieje w klasycznej, papierowej formie. Docelowo więc skanowanie ma na celu usprawnić proces przepisywania umów i złożonych dokumentów, które mają kluczowe znaczenie dla prowadzenia działalności. Rozwiązanie to wprowadza usprawnienie i zwalnia zasoby, minimalizując ryzyko błędów, wynikających z ręcznego kopiowania np. faktur.
Oprogramowanie do skanowania dokumentów
Dokument Continia Document Capture niesie za sobą wiele korzyści. Jego główną zaletą i funkcją jest tworzenie ścieżek do akceptacji faktur, które docelowo przypisuje się dostawcom. Oprogramowanie więc umożliwia m.in. wprowadzenie progów dla każdej z nich, dzięki czemu wiemy, kiedy zostanie przekroczony limit.
Każda osoba w danym przedsiębiorstwie, która wcześniej otrzymała uprawnienia, może edytować dokument, wstawiać ważne komentarze itd. Osoby pracujące zdalnie lub będące poza biurem mogą dokonywać tych autoryzacji za pomocą urządzeń mobilnych, które są kompatybilne z innymi narzędziami.
Oprogramowanie Continia wiąże się więc z licznymi korzyściami – m.in.:
- Wprowadza automatyzację i procesowanie dokumentów, które odciąża zasoby pracowników,
- Minimalizuje błędy, wynikające z tzw. czynnika ludzkiego,
- Tworzy bazę dokumentów, które można wykorzystać w przyszłości,
- Umożliwia sprawną archiwizację.
OCR do skanowania dla firm
OCR – czyli optical character recognition – to system do optycznego rozpoznawania znaków, który wykorzystuje się w wielu nowoczesnych i funkcjonalnych narzędziach dla firm (i nie tylko).
Funkcja OCR do skanowania dokumentów umożliwia automatyczne odczytywanie dokumentów, a następnie ich skanowanie i przetrzymywanie w bazie. Dzięki niej możliwe jest odczytywanie np.
- Danych kontrahentów,
- Numeru faktury,
- Daty wystawienia dokumentów,
- Stawki VAT, kwoty netto i brutto,
- Terminu płatności.
Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z zespołem Probit.